نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3533
-
الف
+

فلم سینمایی «شیر شاه» را به صورت سه بعدی تماشا کنید

کمپنی والت دیزنی پس از گذشت ۲۵ سال فلم سینمایی سه بعدی «شیرشاه» را ساخت.

کمپنی والت دیزنی پس از گذشت ۲۵ سال در ورژنی سه‌بعدی کارتون «شیرشاه» را بازسازی کرده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، کمپنی دیزنی پس از گذشت ۲۵ سال در ورژنی سه‌بعدی کارتون «شیرشاه» را بازسازی کرده که قرار است سال آینده میلادی در سینماها نمایش داده شود.

در این ویدیو نماهای یکسانی از این دو انیمیشن در کنار هم قرار گرفته تا مقایسه‌ای میان دو شکل ساختاری از یک انیمیشن پس از ۲۵ سال باشد.

علاقمندان به انیمیشن‌های کمپنی دیزنی، حتما کارتون «شیرشاه» را که در سال ۱۹۹۴ ساخته شد به خاطر دارند.

کارتون سینمایی که ۲۵ سال پیش داستان زندگی بچه شیری را می‌گفت که در راه رسیدن به جایگاه پادشاهی‌اش با خطرات زیادی روبرو می‌شود ، اکنون پس از سال ها فلم سینمایی این کارتون به شکل لایو اکشن ساخته شده است.

«شیرشاه» در میان انیمیشن‌های محبوب والت دیزنی جایگاهی ویژه دارد و در زمان نمایش خود در سال ۱۹۹۴ پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فلم سال شد.

این در حالی است که اولین تیزر نشر شده از فلم «شیرشاه» در فضای مجازی تا حدود بسیار زیادی بازخوردهای مثبت داشته و یکی از پربیننده ترین تیزرهای جهان شد.

ساخت ورژن لایو اکشن این انیمیشن پرطرفدار به عهده «جان فاورو» است که پیش از این ساخت لایو اکشن فلم «کتاب جنگل» را در سال ۲۰۱۶ برعهده داشت.

دیزنی در سال‌های گذشته با ساخت آثاری چون «کتاب جنگل» یا «دیو و دلبر» نشان داده از ساخت ورژن های لایو اکشن انیمیشن‌های کلاسیکش استقبال می‌کند و مخاطبان هم نسبت به این آثار واکنش مثبتی نشان داده‌اند.

فلم سینمایی «شیرشاه» قرار است تابستان سال آینده به نمایش در بیاید.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر